diumenge, 5 de setembre del 2010

Maria del Carme Girau: «Bon amic»

MARIA DEL CARME GIRAU
(València, l'Horta, 1940)



BON AMIC

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

Si algú la troba o la veu,
sabrà en mirar-la que és meua.
La vaig perdre no sé on,
i mai no he tornat a veure-la.

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

És com jo d'alta i d'ampla
i té el meu mateix parar.
Només a mi m'està bé.
Ningú més la pot usar.

Bon amic, bon amic,
busque la meua alegria.
Dis-me si l'has vista tu
en el camí de la vida.

Amic, si un dia la trobes,
si et plau, envia-me-la,
que per a viure en el món
jo la necessite tant!

Bon amic, bon amic...

Viquipèdia: Maria del Carme Girau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Galer

Galer
Fulles de galer o roure valencià.