dimarts, 5 de juliol del 2011

PVC088. Salvador Jàfer: Diamant a dues veus

SALVADOR JÀFER
(El Ràfol de Salem, Vall d'Albaida, 1954)

DIAMANT A DUES VEUS

Per a Quico Bellveser

PRIMERA VEU

El meu nom és Silenci
El teu nom és Perill
El meu nom és Diamant
El teu nom és Espectre
El meu nom és el Lívid
El teu nom és Safir
El meu nom és el Lladre
El meu nom és Fortuna
El meu nom és Ningú
El meu nom, Salvador
El meu nom és Misteri
El teu nom, Solitud
El meu nom és l'Instant
El teu nom, Sense Mi
El meu llavi t'invoca
La teua veu m'escriu
El meu record t'enyora
La teua mà em percaça
El meu cos et dibuixa
El teu nom és Bellveure

SEGONA VEU

El teu nom és Silenci
El meu nom és Perill
El teu nom és Platí
El meu nom és Espectre
El teu nom és el Lúcid
El meu nom, Ambre Gris
El teu nom, el Botxí
El meu, Fill de la Lluna
El teu nom és Ningú
El meu nom és Bellveure
El teu nom és Misteri
El meu nom, Solitud
El teu nom és l'Instant
El meu nom, Sense Tu
El teu llavi m'invoca
La meua veu t'escriu
El teu record m'enyora
La meua mà et percaça
El teu cos em dibuixa
El meu nom, Diamant.


Recital: Nocturn Imperi (1985).
Veus: Salvador Jàfer i Joan F. Bolufer.
Música: silenci.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Galer

Galer
Fulles de galer o roure valencià.