dimecres, 13 de juliol del 2011

PVC097. Aaron Fakhfakhina: "De capolls i brisalls"

AARON FAKHFAKHINA
(Terrateig, la Vall d'Albaida, 1987)

DE CAPOLLS I BRISALLS

«palleat omnis amans, hic est color aptus amanti»
Ovidi

«Imposta'm la pell metamòrfic!
Rebrega'm contra l'espera
l'epidermis comunera
i professa'm saber gnòstic.

Endús-te aquest color verd
que m'ompli els escrots de vida,
el cor de gana lasciva
i m'atorga el temps tot gerd».

Vols callar ja d'una, cràpula!
Has fet que m'isca una pàpula
amb els mots d'eixe discurs.

Ja fa temps que tots els purs,
per fi, omplin els fossars:
fes fora el cadars de març!

Publicat a Camp de Proves per Aaron Fakhfakhina, el 27 d'abril de 2010.

1 comentari:

  1. I jo sense saber que escrivies poesia. L'any que ve em vindrà bé per tal d'explicar la mètrica a 4t ESO. Gràcies.

    ResponElimina

Galer

Galer
Fulles de galer o roure valencià.